Pregătirea fișierului grafic

În vederea pregătirii fișierului pentru print, vom lua în calcul mai multe variabile în funcție de modalitatea de print. Este foarte important să țineți cont de informațiile de mai jos pentru a vă bucura de un produs finit excelent.

 

Informații generale

Noi acceptăm doar fișierele ready to print în următoarele formate:

  • .pdf - Adobe Reader;
  • .tiff - generat fără compresie.

În cazul în care doriți să facem noi aranjarea în pagină sau în formatul de print, este necesar fișierul vectorial, cu conversie la curbe:

  • .ai - Adobe Illustrator cu fonturi convertite outline;
  • .psd - Adobe PhotoShop.

Acceptăm și următoarele formate pentru tipar, însă nu ne asumăm răspunderea în ceea ce privește calitatea printului sau rezoluția acestiua:

  • .png - Fără fundal;
  • .jpg - Generat la calitate maximă.

Pentru design-urile realizate în Canva urmează te rugăm să citești articolul nostru: Cum trimitem fișierele din Canva la print?

Rezoluția imaginilor trebuie să fie de minimum 150 dpi iar formatul de culoare utilizat să fie CMYK. În cazul în care se va folosi RGB în loc de CMYK vor apărea diferențe vizibile de culori între imaginea transmisă și materialul printat. Trebuie avut în vedere că monitoarele văd imaginile în format RGB nu CMYK!

În funcție de setările fiecărui monitor sau device, culorile pot să difere de culoarea reală a produselor tipărite față de designul trimis, dar și de la o comandă la alta. www.hubproductish.ro nu își asumă responsabilitatea pentru modificarea culorii și calității fișierelor trimise.

Fișierul pentru tipar nu trebuie să conțină semne sau linii de tăiere, pentru setarea beed-ului în cazul în care solicităm, vă rugăm să vizualizați detaliile din articolul nostru: Ce este bleed-ul?

În cazul în care doriți să trimiteți fișiere editabile, avem nevoie și de o imagine în format .jpg pentru previzualizare. Iar pentru produsele a cărăr finisaje nu vă sunt cunoscute solicitați opinia unui tipograf din cadrul PRODUCT-ISH pentru a vă îndruma, în aces proces se pot trimite poze cu diferite rezultate pe care le doriți.

Odată ce a fost confirmat Bunul de print și finalizată Macheta grafică (fișierul grafic), acesta intră în lucru și nu se mai poate modifica nimic la el decât în cazul unei noi comenzi.

Recomandăm să citiți de mai multe ori tot ceea ce ați solicitat astfel încât să nu existe greșeli de culori, de dactilografiere și nu numai.

Fișierele se vor transmite în format arhivat (.rar, .zip) pe email sau un link de transfer creat GRATUIT prin platforma wetransfer.com

În cazul în care nu aveți un design sau un fișier grafic vă putem ajuta cu servicii de design grafic sau grafică publicitară adaptată nevoilor dumneavoastră. Prețul acestor servicii variază în funcție de proiectul dorit și timpul de livrare solicitat. Grafica rezultată în urma acestor servicii se va trimite pe email în format vectorial și aparține în totalitate Cumpărătorului. Pentru mai multe detalii privind serviciile de design grafic oferite de PRODUICT-ISH vă rugăm să consultați secțiunea de PORTOFOLIU.

 

Pentru Print digital

În momentul în care doriți crearea unui material publicitar (flyere sau pliante) trebuie să parcurgeți următorii pași:

1. Stabilirea dimensiunii finale dorită, specificată în cm (lxLxh - lățime x lungime x înălțime);
2. Stabilirea unui bleed pentru tăiere între 3 și 5 mm pe fiecare latură. Prin bleed ne referim la extinderea design-ului față de dimenisunea finită dorită. Recomandăm să citiți articolul nostru despre: Ce este beeld-ul?;
3. Niciodată să nu fie elemente importante din grafică fix lângă margini. Se poate lua în vedere o margine de siguranță extra de 3 mm.
4. Recomandăm grafică fără fonta plină pentru a evita cazurile în care există erori de tăiere.
5. În cazul în care aveți de printat o revistă sau un material cu mai multe pagini, fișierul grafic trebuie să conțină toate paginile incluse în grafică - ready to print, cu excepția coperții care trebuie trimisă într-un fișier separat;
6. Alegeți tipul de hârtie, grosimea acesteia și finisajele dorite, transmiterea acestora se face fie cu fișierul grafic fie în convorbire directă scrisă cu unul din consultanții noștri.

 

Pentru Print publicitar

În momentul în care doriți tipărirea unui banner, a unui roll-up sau a oricărui material de format mare, trebuie să parcurgeți următorii pași:

1. Stabilirea dimensiunii finale dorită, specificată în cm (lxLxh - lățime x lungime x înălțime);
2. Stabilirea unui bleed pentru tăiere de 2 cm pe fiecare latură. Prin bleed ne referim la extinderea design-ului față de dimeniunea finită dorită. Recomandăm să citiți articolul nostru despre: Ce este beeld-ul?;
3. Optează pentru folosirea unui font ușor de citit de la orice distanță, culori vibrante sau complementare brandului dvs., evitați design-urile încărcate cu prea multă informație;
4. Rezoluția minimă pentru tipar outdoor este de 150 dpi, pentru tipar indoor este de 200 dpi iar pentru mesh este de 72 dpi.

 

Pentru Articole textile

În momentul în care doriți personalizarea oricărui articol textil precum lanyard, tricou, panglică, trebuie să parcurgeți următorii pași:

1. Stabilirea dimensiunii finale dorită a personalizării, specificată în cm (lxLxh - lățime x lungime x înălțime), dar și poziția acestuia pe articol;
2. Alegerea materialului dorit fie din paletarul nostru și a furnizorilor noștri, fie articolul tău. ATENȚIE! Dacă produsul trimis nu este unul familiar nouă vom solicita o bucată de material de test pentru a verifica rezistența sa termică și la spălare;
3. Optează pentru finisaje potrivite materialului pe care vrei a fi personalizat;
4. Recomandăm rezoluție cât mai mare a fișierelor.

 

Articole din Blog utile

Cum trimitem fișierele din Canva la print?
Ce este bleed-ul?

 

Site-uri externe menționate

https://wetransfer.com 
https://canva.com

Urmăriți-ne pe tiktok pentru a vedea ce produse au solicitat clienții noștri și carea a fost rezultatul final pentru comanda lor.
 

Înregistrează-te sau intră în cont pentru a vedea sau modifica starea comenzilor tale și informațiile personale.

Nu există produse adăugate.